Ekspansja na rynki zagraniczne

Ekspansja na rynki zagraniczne
Ponad 60% konsumentów online deklaruje, że dokonuje zakupów tym kanałem również poza krajem swojego zamieszkania. To sprawia, że każda polska firma staje się globalnym graczem i konkuruje już nie tylko z firmami działającymi na rodzimym rynku.

Coraz więcej polskich firm decyduje się na ekspansję na rynki zagraniczne – mają bowiem międzynarodowy potencjał i są gotowe, by wejść na obce rynki.

DLACZEGO WARTO

  • Firmy, które eksportują, wykazują zdecydowanie większy optymizm zarówno w ocenie globalnej sytuacji ekonomicznej, jak i swojej własnej

  • Firmy działające również na rynkach zagranicznych wykazują większy przychód niż firmy, które sprzedają tylko na lokalnym rynku

  • Dzięki obecności na innych rynkach, firmy uczą się, zdobywają cenny know how, a dzięki temu zwiększają potencjał i dywersyfikują ryzyko

  • Działalność poza swoim rodzimym krajem daje firmie prestiż globalnego gracza rynkowego

POTENCJAŁ DO EKSPANSJI

Lokalne rynki różnią się jeśli chodzi o zachowania i potrzeby konsumentów, ale również możliwości, jakie daje internet, w tym popularność i wymagania wyszukiwarek, dostępne narzędzia czy platformy reklamowe. Znajomość lokalnej specyfiki jest kluczowa, by marketing był skuteczny.

Marketing w wyszukiwarkach to świetny przyczółek do ekspansji. Pozwala już na starcie działań promocyjnych testować wiele hipotez, a potem konsekwentnie i efektywnie wspiera dotarcie do potencjalnych odbiorców.

DZIAŁ INTERNATIONAL

Dział International wspiera polskie firmy w ekspansji na rynkach zagranicznych oraz firmy spoza naszego kraju działające w Polsce poprzez budowanie i wzmacnianie ich widoczności w internecie.

Zespół oferuje rozwiązania w obszarze white hat SEO, reklamy PPC i szerzej – online marketingu.

Specjaliści Whites z sukcesem przeprowadzili wiele działań dla polskich firm wchodzących na zagraniczne rynki.
Case Study Sporticos.com oraz ABCzdrovie.ru

CO OFERUJEMY

  • Wiedzę na temat obcych rynków, ich lokalnej specyfiki i potrzeb klienta

  • Zespół doświadczonych specjalistów, w tym native’ów

  • Doświadczenie w pracy dla klientów poza krajem

  • Wiedzę o lokalnych narzędziach i wyszukiwarkach

KLIENCI O NAS

Mariusz Gralewski
Mariusz Gralewski
CEO DocPlanner.com

Maciej Woźniak and Whites supported us in defining strategy for entering new markets at DocPlanner. It included both onsite and offsite search engine optimization. They developed effective strategies and helped executing on them.

I’ve worked with them for a couple of months and found Whites to be one of the most resourceful SEO agency. They were able to help both as SEO specialists and entrepreneurs that know how to manage organisation to effectively execute on agreed strategy. Results surpassed expectations!





Zadzwoń do nas
aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas usługach. Poznajmy się!

Maciej Woźniak
Partner
tel.: +48 664 853 267
email: kontakt@agencjawhites.pl