Content Marketing – Strategia

Strategia Content Marketingowa
78% dyrektorów marketingu jest zdania, że niestandardowy content to przyszłość marketingu. (DemandMetric). Jednocześnie 72% marketerów przyznaje, że produkuje znacznie więcej treści niż to miało miejsce rok temu (CMI). Przekonanie, ze content is king jest zatem powszechne, dlatego powstaje go coraz więcej. Kluczowe więc jest, żeby myśleć o nim szerzej niż sam dobór odpowiedniego formatu. Strategia ma odpowiadać na potrzeby marki, określić cele, jakie realizować ma content, planować narzędzia i metody skutecznej dystrybucji powstałych i co za tym idzie – realizacji KPI.

JAKIE CELE MOŻE REALIZOWAĆ CONTENT MARKETING DLA MARKI

Budowa i wzmacnianie świadomości

Zaangażowanie w historię i nawiązanie relacji z konsumentem

Tworzenie, wzmacnianie lub zmiana wizerunku

Budowa zasięgu i docieranie do nowych grup docelowych

Pozyskiwanie leadów i wsparcie procesu sprzedażowego

Cele, jakie stawiamy przed content marketingiem często pokrywają się z celami social media marketingu. Dlatego w Whites zawsze tam, gdzie realizuje to potrzeby Klienta, łączymy strategię social media ze strategią content marketingową. Wierzymy, że te działania przenikają się i razem są jeszcze skuteczniejsze.

NARZĘDZIA, KTÓRE WYKORZYSTUJE CONTENT MARKETING

Infografiki i grafiki

Artykuły i wpisy na blogach i serwisach tematycznych

Content wideo, w tym krótkie formaty i gify

Raporty, analizy i badania

JAK MIERZYMY SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ

Starannie dobieramy mierniki, które sprawdzą skuteczność naszych działań:

  • statystyki strony (min.: ruch na stronę/liczba wizyt, źródła ruchu, profil użytkowników, współczynnik odrzuceń, czas spędzony na stronie)
  • odbiór w mediach społecznościowych (zasięg, aktywność wobec posta, sentyment, zaangażowanie, ruch na stronę ze źródła social)
  • wskaźniki SEO (ruch na wybrane słowa kluczowe, miejsce strony w rankingu)
  • liczba leadów

CO UZUPEŁNIA DZIAŁANIA CONTENT MARKETINGOWE

NASZ ZESPÓŁ

Anna Mościcka
Anna Mościcka

Szef zespołu Strategii Content Marketingowej i Social Media. Dba o to, by realizować cele Klientów i łączyć content z socialem, gdyż to połączenie wydaje jej się naturalne i niezbędne do osiągania celów. Marketingiem zajmuje się od 10 lat, w tym internetowym od 6. Kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych w Polkomtelu i Cyfrowym Polsacie oraz zespołem marketingu w Gazeta.pl. Wcześniej związana z branżą konsultingową. Współzałożyciel School of New Media i prowadząca szkolenia z obszaru marketingu internetowego i mediów społecznościowych.

Doświadczeni specjaliści w obszarze content marketingu

Doświadczeni specjaliści w dziedzinie social media

Pasjonaci nowych mediów i komunikacji online

Eksperci rozpoznawalni w swojej branży





Zadzwoń do nas
aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas usługach. Poznajmy się!

Anna Mościcka
Head of Growth | Marketing
tel.: +48 507 164 243
email: anna.moscicka@agencjawhites.pl