WYSPECJALIZOWANA REDAKCJA I PLATFORMY CONTENTOWE

Redakcja Notebook
Firmy, które prowadzą bloga, trzynastokrotnie częściej generują dodatnie ROI z działań content marketingowych (State of Inbound 2015, HubSpot). Ale blogi to tylko jedna z form tworzonych przez nas platform contentowych budowanych tak, by długofalowo generowały ruch i przyciągały potencjalnych klientów bezpośrednio na strony. Nasza wyspecjalizowana Redakcja dostarcza najwyższej jakości specjalistyczne i unikalne treści, które wspierają realizację celów biznesowych Klienta bez angażowania jego wewnętrznych zasobów

MOŻLIWE FORMY PLATFORMY CONTENTOWEJ

Blog firmowy

Baza wiedzy w oparciu o artykuły specjalistyczne i poradnikowe

Serwis redakcyjny, tematyczny

CELE DLA TREŚCI TWORZONYCH PRZEZ NASZĄ REDAKCJĘ

Generowanie ruchu na stronę marki ze źródła Google (SEO) i zwiększanie zasięgu

Budowanie świadomości marki i większego zaufania do niej

Pozycjonowanie marki jako eksperta

Komunikacja, promocja firmy

Wsparcie działań sprzedażowych (ruch do sklepu, leady)

Naszym priorytetem jest, by tworzone przez nas treści nie tylko skutecznie zwiększały liczbę odwiedzin w witrynie, ale również były merytoryczne, ciekawe, wartościowe dla odbiorcy i by wyczerpująco omawiały dany temat. Tak działa opracowana przez nas formuła Content Graphu.

JAK MIERZYMY

Starannie dobieramy mierniki, które sprawdzą skuteczność naszych działań:

  • wskaźniki SEO (ruch na wybrane słowa kluczowe, miejsce strony w rankingu)
  • statystyki strony (min.: ruch na stronę, źródła ruchu, profil użytkowników, współczynnik odrzuceń, czas spędzony na stronie, przepływ ruchu na stronie)
  • liczba leadów

SPRAWDŹ, JAK BUDUJEMY STRATEGIE CONTENT MARKETINGOWE I SOCIAL MEDIOWE

STRATEGIE CONTENT MARKETINGOWE

Nie planujemy działań contentowych myśląc narzędziami, skupiamy się na celach i ich skutecznej realizacji. Do tego niezbędne jest zbudowanie strategii content marketingowej.
Sprawdź »

SOCIAL MEDIA MARKETING

O ile content is king, o tyle distribution is queen, a media społecznościowe obok wyszukiwarek stały się drugim najważniejszym źródłem ruchu. Dlatego dbamy, by dobrze zaplanować dystrybucję contentu w socialu.
Sprawdź »

NASZ ZESPÓŁ

Anna Grunwald
Anna Grunwald

Szef Redakcji. Ma trzynastoletnie doświadczenie w pracy redakcyjnej. Początkowo związana była z magazynem Ładny Dom (Agora SA), a następnie została redaktor prowadzącą serwisów ladnydom.pl i e-ogrody.pl. Zarządzała treściami, pozycjonowaniem serwisów, ich rozwojem i poszerzaniem zasięgu. Od 2013 roku związana była z działem sprzedaży reklam papierowych, internetowych i mobilnych Agory.

13 wyspecjalizowanych redaktorów

Ponad 2000 tekstów miesięcznie

Wiele obszarów tematycznych, w tym medyczne, lajfstajlowe, finansowe, nieruchomościowe





Zadzwoń do nas
aby dowiedzieć się więcej o oferowanych przez nas usługach. Poznajmy się!

Anna Grunwald
Content Manager
email: anna.grunwald@agencjawhites.pl