Case study: jak pozyskać wartościowe leady na rynku nieruchomości?

· opublikowano: 23/03/2017

Kampania przeprowadzona dla inwestycji Seaside Park nie należała do łatwych. W krótkim okresie musieliśmy znaleźć najlepsze kanały i metody kierowania kampanii online do trudno osiągalnej grupy docelowej, jaką są inwestorzy, zainteresowani rynkiem nieruchomości. Nasze działania zakończyły się dużym sukcesem i w związku z tym Klient zdecydował się na ich kontynuację. Zobaczcie w jaki sposób udało nam się pozyskać leady zainteresowane inwestycją w nieruchomości.

Główne wyzwania w kampanii

Seaside Park to prestiżowa inwestycja realizowana w Kołobrzegu. Nasz Klient oferuje apartamenty z widokiem na morze, które można wykorzystać jako prywatną kwaterę wypoczynkową lub nieruchomość na wynajem (również z opcją gwarantowanego najmu). Kampania, którą stworzyliśmy była skierowana na pozyskanie inwestorów zainteresowanych zakupem tych nowoczesnych mieszkań. Musieliśmy się więc zmierzyć z bardzo trudnym targetem – potencjalni klienci powinni dysponować budżetem o minimalnej wysokości blisko 250 tysięcy złotych (w przypadku apartamentów o najmniejszym metrażu). Osób zainteresowanych tak wysokimi inwestycjami nie ma wiele. Dodatkowo branża mieszkaniowa i deweloperska charakteryzuje się dużą konkurencyjnością, co jeszcze bardziej utrudnia dotarcie do grupy docelowej.

Jak działaliśmy?

Nasze doświadczenie pozwoliło nam od samego początku dobrze zidentyfikować grupę docelową, dzięki czemu kampania już na starcie zaczęła przynosić pozytywne efekty. Na podstawie pogłębionej analizy na bieżąco reagowaliśmy i wprowadzaliśmy konieczne zmiany. Nasz zespół odpowiedzialny był za przygotowanie reklam od etapu kreacji, poprzez tworzenie komunikatów, aż do ich dystrybucji. Kampania prowadzona była na Facebooku, w Google AdWords i GDN. Uruchomiliśmy także dodatkowe źródła, jak na przykład mailing, który okazał się w tym przypadku świetnym wsparciem w pozyskiwaniu nowych klientów.

Wyniki naszej kampanii dla Seaside

Prowadzone przez nas działania doprowadziły do ustabilizowania się pozytywnego trendu jakości ruchu i wzrostu współczynnika konwersji o 12%. Do tej pory nasz zespół pozyskał 1186 leadów, które stanowią ponad 80% wszystkich wypełnianych formularzy w trakcie trwania kampanii. Rewelacyjną skuteczność udało się jednocześnie połączyć z obniżeniem kosztu konwersji o 16%. Dodatkowym efektem prowadzonej kampanii było skierowanie znacznego wolumenu zainteresowanych użytkowników na infolinię klienta, co dodatkowo świadczy o rosnącym zainteresowaniu inwestycją Seaside Park po przeprowadzeniu kampanii online.

Współpraca z Whites – co mówi o nas klient?

Łukasz Waszek, Dyrektor: Agencja Whites jest naszym godnym zaufania ekspertem od kampanii AdWords. Whites wykazał się pełnym profesjonalizmem, rzetelnością oraz terminowością. Do klientów podchodzą w sposób bardzo elastyczny. Wszystkie te czynniki przełożyły się w szybkim czasie na zdobycie nie tylko naszego zaufania, ale również nowych klientów. 

WRÓĆ DO LISTY