Whites <3 Internet

· opublikowano: 13/02/2015

Walentynkowa Infografika od Agencji Whites.

W tym roku na Walentynki piszemy o miłości nieco inaczej i z przymrużeniem oka.

Zapraszamy do lektury!

Infografika walentynki Whites

 

 

SEO ma przyszłość!

· opublikowano: 26/01/2015

Ostatnio w sieci można znaleźć wiele gorliwych dyskusji na temat, czy SEO umiera?

1.

W zasadzie wielu ekspertów twierdzi, że tak i to od kilku lat, ale tak na prawdę wciąż ma się dobrze. My na to pytanie odpowiadamy  stwierdzeniem Randa Fishkina ” Google przekierowuje 10 razy więcej ruchu do serwisów internetowych niż Facebook” .

Czy SEO umiera?

SEO umiera?

(Źródło: htp://whts.pl/byeseo)

2.

Wygląda na to, że SEO jeszcze długo będzie kluczem do sukcesu. Leady pozyskiwane z SEO osiągają współczynnik konwersji na poziomie 14,6%. Leady pochodzące z outbound marketingu jedynie 1,7%.

SEO nie daje rady?

SEO nie daje rady?

(Źr. http://whts.pl/phi)

3.

Nasuwa to konkretne wnioski. SEO może być skuteczne. To tylko kwestia odpowiedniej strategii. 57% dużych firm zwiększyło w ostatnim roku efektywność SEO. Spadek efektywności SEO deklaruje jedynie 2% firm.

SEO ma przyszłość!

SEO ma przyszłość!

(Źr. http://whts.pl/efekt)

4. 

SEO sprzedaje – nie dajcie sobie wmówić, że jest inaczej! 44% zakupów online zaczyna się od przeglądarki internetowej. 

SEO sprzedaje!

SEO sprzedaje!

(Żr: http://whts.pl/zakupy)

 5.

 59% konsumentów wykorzystuje Google do znalezienia lokalnego biznesu,  póki tak będzie, moc SEO na pewno nie osłabnie!

SEO rządzi

SEO rządzi

(Źr. http://whts.pl/rulez)

6. 

Cytując klasyka: „Siłaaaa!” Kolenjy dowody na to, że SEO nadal ma się dobrze to fakt, że 80% mobilnych generuje sprzedaż.

SEO ma siłę!

SEO ma siłę!

 (Źr: http://whts.pl/mobile)

7. 

Kończąc nasz krótki cykl o SEO, 71% przejść na stronę internetową z wyników wyszukiwania to przekierowania ograniczone.

SEO górą

(Źr: http://whts.pl/organic)

JAK POZYSKIWAĆ WARTOŚCIOWE LINKI DO SERWISÓW?

· opublikowano: 03/09/2014

[ Jest to fragment artykułu „Jak pozyskiwać wartościowe linki do serwisów?” z sierpniowo/wrześniowego wydania magazynu „Online Marketing„]

Wartościowe linki”, czyli jakie?

Dziś jakość linków jest dużo ważniejsza niż ich ilość. Jakie warunki powinny spełniać linki? Powinny być:

  • powiązane tematycznie – otoczenie, w którym się znajduje musi być dopasowane,
  • z jakościowych stron – ważny jest autorytet, czyli popularność strony linkującej,
  • generujące ruch  – żeby stanowiły wartość samą w sobie,
  • naturalne – to najtrudniejsze wyzwanie. Najlepiej dla Googla jakby powstały bez wiedzy i zaangażowania osoby zainteresowanej.

Jakie są sposoby na pozyskanie wartościowych linków? Co musimy zrobić?:

  • zbudować pozycję branżowego eksperta – czyli np. wypowiedzi eksperckie w artykułach gościnnych, a nie sponsorowanych,
  • publikować unikalną i wartościową treść na stronie – czyli treść, która odpowiada na potrzeby internautów,
  • stworzyć infografikę – która daje znacznie większy potencjał na przyciąganie linków niż artykuł,
  • monitorować wzmianki o swojej marce – warto monitorować sieć w poszukiwaniu informacji o firmie i pisać prośbę o podlinkowanie.

przeczytaj artykuł Marketing Online nr 17

Interaktywna Infografika dla Dolce Gusto

· opublikowano: 24/04/2014

Pierwsza w polskiej sieci – interaktywna Infografika dla Dolce Gusto. Jest to rozbudowana mapa smaków kawosza. Dzięki ruchomym elementom, które pojawiają się wokół kawy po najechaniu na nią myszką,  możemy dowiedzieć się jakie dodatki do jakiej kawy pasują. Widzimy też jakie są podstawowe rodzaje kaw serwowane w restauracjach. A gdy klikniemy na kawę pokazuję się okienko, z którego dowiadujemy się skąd dana kawa pochodzi oraz z jakich elementów się składa.
Edukacyjna i ciekawa forma przedstawienia treści.

Przejdź do infografiki -> kliknij

Whites i Newspoint nawiązują współpracę

· opublikowano: 07/02/2014

Uzupełnij SEO oraz content marketing monitoringiem sieci. 

Newspoint i Agencja Whites nawiązały partnerstwo w zakresie swoich działań. Pierwsza ze spółek zajmuje się kompleksowym monitoringiem, analizami i zarządzaniem komunikacją, druga SEO oraz content marketingiem. Połączenie ich usług pozwala na tworzenie angażujących kampanii internetowych o dużym zasięgu i bardziej kompleksową ofertę dotyczącą zarządzania reputacją marek w sieci.
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie zintegrowanych rozwiązań zarządzania i monitorowania wizerunku marek w sieci, Newspoint i agencja Whites nawiązały porozumienie w zakresie wzajemnej współpracy, rekomendacji przy prowadzonych projektach oraz sprzedaży usług. Łącząc tworzenie treści ze stałym monitoringiem, klienci będą teraz mogli sprawniej kontrolować proces dystrybucji swoich przekazów na portalach, forach, w social media a także mediach tradycyjnych.

– Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z Newspoint, gdyż monitoring marki w internecie wspiera i uzupełnia działania White Hat SEO i Content Marketingu, w których się specjalizujemy. Testowaliśmy różne rozwiązania dostępne na polskim rynku i to właśnie narzędzie Newspoint dawało najbardziej wartościowe wyniki – mówi Maciej Woźniak, partner zarządzający Whites.

– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy szukają kompleksowej oferty monitoringu
i zarządzania wizerunkiem i komunikacją marek w mediach szukaliśmy partnera uzupełniającego nasze kompetencje. Wybór padł na Whites ze względu na bardzo dobre postrzeganie tej agencji przez klientów – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint.

Prowadząca kompleksowy monitoring firma Newspoint, członek Międzynarodowego Stowarzyszenia Pomiaru i Oceny Komunikacji (Association for Measurement and Evaluation
of Communication, AMEC), funkcjonuje na polskim rynku jako marka od 2007 roku, a od lipca 2013 jej właścicielem jest Opoint AS. Wśród jej klientów znajdują się takie marki jak LG Electronics, Siemens, Yves Rocher czy Red Bull.

Natomiast Whites to agencja White Hat SEO, oferująca od 2012 roku nie tylko pozycjonowanie,
ale także produkcję i dystrybucję treści w obszarze internetu (artykuły, infografiki, white papers czy materiały wideo). Jej klienci to między innymi: Sage, Rzetelna Firma oraz ING TFI.

===

Dodatkowych informacji udzielają:

Rafał Dubrawski,

Content Marketing Manager,

Rafal@AgencjaWhites.pl

www.AgencjaWhites.pl

Dorota Pindel

Specjalista ds. Social Media,

dorota.pindel@newspoint.pl

www.Newspoint.pl

np-120px

Jak dobre treści wpływają na ranking Google?

· opublikowano: 29/10/2013

[ Jest to fragment artykułu „Content Marketing w SEO” z październikowego wydania magazynu „Online Marketing„]

Jest kilka elementów algorytmu Google, na które jakościowe treści wpływają pozytywnie:

Linki

Mimo wielu zmian w ostatnim czasie to zewnętrzne odnośniki są nadal decydującym elementem warunkującym sukces w pozycjonowaniu. Obecnie kluczowa jest naturalność linków i autorytet linkujących serwisów.  Ponadprzeciętna treść daje szanse zainteresowanie branży oraz mediów, a co za tym idzie zdobycie linków z bardzo wartościowych źródeł.

Media Społecznościowe

Wpływ Facebooka, Twittera czy Google Plus na pozycje w wynikach wyszukiwania nie został jednoznacznie określony. Niewątpliwie widoczność i popularność w serwisach społecznościowych to część większej układanki i jest dla wyszukiwarek potwierdzeniem autorytetu i siły marki.

Zaangażowanie użytkownika

Dobre treści mają lepsze wskaźniki – mniejszy współczynnik odrzuceń, dłuższy czas na stronie. To wyraźny sygnał dla wyszukiwarek, że użytkownik znalazł wynik, który odpowiedział na jego zapytanie.

Autorytet

Częstym efektem kampanii Content Marketingowej jest pojawienie się nazwy marki czy domeny w mediach, jednak nie jest ona w formie linku. Istnieje teoria, która mówi, że liczba wzmianek nazwy marki lub adresu URL jest pozytywnym sygnałem dla Google, nawet jeśli nie jest w formie odnośnika do strony.

Przeczytaj cały artykuł [PDF] >>

Czytaj więcej

Content Marketing – Infografika

· opublikowano: 23/09/2013

Przygotowaliśmy infografikę  wyjaśniającą temat Content Marketingu – działań promocyjnych, które pozwalają pozyskiwać klientów dzięki tworzeniu wartościowych i ciekawych treści.

 

Content Marketing - infografika