AGENCJA WHITES Z NOWYM CLIENT SERVICE DIRECTOREM

· opublikowano: 07/03/2016

Dominika_Przylecka
Do agencji Whites dołączyła Dominika Przyłęcka. Jako Client Service Director rozwijać będzie zespół odpowiedzialny za kontakt z klientami. Jest to nowa funkcja w strukturach firmy.

Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego powierzamy ten obszar Dominice, która ma szerokie doświadczenie w pracy agencyjnej, wiedzę marketingową i biznesową. Potrafi je łączyć z działaniami strategicznymi, nastawionymi na realizację celów. To daje nam pewność, że nasi klienci są w dobrych rękach – mówi Anna Ałaszkiewicz, Managing Partner w Whites.

Dominika Przyłęcka ma blisko dwudziestoletnie doświadczenie w branży reklamowej. Pracowała w największych marketingowych agencjach sieciowych, takich jak JWT, Havas, Leo Burnett, Young & Rubicam. Zarządzała kampaniami łączącymi ATL, BTL i digital dla wiodących marek międzynarodowych i polskich, takich jak Kraft, Nestle, Danone, L’Oreal, Colgate, Unilever, Disney, Statoil, ING, Canal+, Maspex, Agros Nova.

Przez ostatnie dwa lata była Kierownikiem Działu Komunikacji i Ewaluacji Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. Odpowiadała między innymi za strategię komunikacji, promocję
i branding. Była również New Business Directorem w pierwszej polskiej agencji crowdsourcingowej Million You.

Lata pracy z klientami pokazały mi, że kluczowe jest wsłuchiwanie się w ich potrzeby. Tylko dzięki temu jako agencja jesteśmy w stanie proponować najlepsze rozwiązania dla biznesu
i osiągać zamierzone rezultaty. Otwartość i profesjonalizm – to podstawa budowania partnerskiej relacji i na to będę stawiać w swoich działaniach – mówi Przyłęcka.

Agencja Whites zajmuje się budowaniem widoczności marek w internecie, również na rynkach zagranicznych, poprzez działania White Hat SEO, content marketing, kampanie PPC. Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl, ABCzdorovie.ru, Mustache, Sporticos.com, WP.pl.

ANNA MOŚCICKA – MIODEK ZAJMIE SIĘ GROWTH HACKINGIEM W AGENCJI WHITES

· opublikowano: 01/03/2016

Moscicka Miodek 2

Anna Mościcka – Miodek z początkiem marca dołączyła do agencji Whites, gdzie pełnić będzie rolę Growth Hackera. Jest to nowe stanowisko w ramach struktur.

Wzrost każego biznesu zależy od skutecznego docierania do nowych klientów. W branży w której działa Whites tradycyjny marketing i jego narzędzia często nie są wystarczające. Moją rolą więc będzie szukanie tego, co działa faktycznie i co najlepiej rozwija nasz biznes – wyjaśnia Mościcka – Miodek.

Anna Ałaszkiewicz, Managing Partner w Whites podkreśla, że to nie koniec poszerzania zespołu.

Ludzie niezmiennie są największą wartością naszej firmy. W związku z tym, że rozwijamy się bardzo dynamicznie, będziemy dalej inwestować w najlepszych specjalistów na rynku – mówi Ałaszkiewicz.

Mościcka-Miodek przeszła do Whites z Polkomtela, gdzie kierowała zespołem mediów społecznościowych i projektów specjalnych. Wcześniej, przez cztery lata, związana była z Gazeta.pl (Agora SA), gdzie pełniła fukncję kierownika marketingu, a także zajmowała się mediami społecznościowymi i komunikacją. Przez kilka lat pracowała w firmie konsultingowej Deloitte. Jest współzałożycielem School of New Media i prowadzącą szkolenia z zakresu digital marketingu i social media.

Agencja Whites zajmuje się działalnością white hat SEO, content marketingiem, działaniami typu PPC, również na rynkach zagranicznych. Wśród klientów firmy znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl, ABCzdorovie.ru Mustache, Sporticos.com, WP.pl.

50 klocków SEO!

· opublikowano: 12/01/2016

50 Klocków SEO

Budowanie pozycji strony w wyszukiwarce można porównać do układania kloców, jest to jednak układanka, która bardziej przypomina tetris niż tradycyjne klocki. Podobnie jak w tej grze zręcznościowej tylko reagowanie na nowości pozwala na szybkie dostosowanie każdego elementu układanki tak, żeby osiągnąć sukces.

Wyróżniliśmy 50 klocków, które budują pozycję strony w wyszukiwarce. Wskazujemy też czynniki, które w najbliższym czasie mogą zyskać na znaczeniu.

POBIERZ: 50 KLOCKÓW SEO  
(plik PDF, 5.6MB)

Macki Agory oplatają polski Internet

· opublikowano: 09/09/2015

 

Nie każdy jest Markiem Zuckerbergiem, by jeszcze na studiach stworzyć globalny biznes. Ścieżka zazwyczaj wiedzie przez wiele stopni kariery, a dynamika jej pokonania zależy w dużym stopniu od tego, jak bardzo jesteśmy chłonni wiedzy i jak łatwy jest do niej dostęp. Między innymi dlatego wielu liderów polskiej branży internetowej stawiało pierwsze kroki w największych polskich korporacjach, mających dostęp do know-how i kapitał, by go wdrażać i rozwijać. Część “wychował” Onet, część WP, inni pamiętają nieistniejące już domeny.

Dla nas w Whites perspektywa jest podobna.

Duża część naszego składu zaczęła kariery w Agorze. Dla niektórych było to 5, dla innych 10 lat temu. Poznaliśmy wiele osób, które zdobywały pierwsze poważne doświadczenia właśnie tam. Reklama internetowa? Wydawcy serwisów? Specjaliści od SEO, designerzy, developerzy? Nie było dziedziny, w której razem nie maczaliśmy palców.

Dzisiaj gdzie nie spojrzymy, widzimy znajomych, z którymi uczyliśmy się podstaw na Czerskiej. Zakładamy agencje, prowadzimy kampanie, budujemy startupy i kierujemy zespołami. Podejmujemy kluczowe decyzje, będąc dyrektorami, prezesami, CEO czy COO. Bez względu na to, skąd pochodzi najwięcej gwiazd naszego Internetu, dzisiaj byli pracownicy portalu Gazeta.pl mają duży wpływ na jego kształt.

Zainspirowani tą obserwacją postanowiliśmy stworzyć infografikę, na której pokażemy naszą małą, agorową “ośmiornicę”. Zebraliśmy w jednym miejscu tych, którzy zaczynali swoją karierę w branży internetowej w latach 2005-2013 na Czerskiej, a którzy dzisiaj kontynuują swoje kariery w innych miejscach, tak jak my dalej rozwijamy się w Whites.

Zdajemy sobie sprawę, że mimo naszych starań lista nie jest kompletna. Mimo wielkich chęci nie poznaliśmy wszystkich i nie każdego karierę po odejściu z Gazeta.pl śledziliśmy. Jeśli zauważycie braki, dajcie nam koniecznie znać, a być może uda nam się w ten sposób wspólnie stworzyć kompletną mapę wpływów macek z Agory. Za każde uzupełnienie będziemy wdzięczni!

 

Spodobała Ci się nasza infografika? Chcesz ją skomentować albo uzupełnić? Zapraszamy na naszego Facebooka albo do bezpośredniego kontaktu:





5 znanych klientów Agencji Whites!

· opublikowano: 06/08/2015

walutomat_logo amerigas_logo logo_proama_rgb mustache_logo payu_logo

 

Wśród wielu klientów, którzy dołączyli w ostatnim czasie do naszego portfolio, znalazło się między innymi pięć znanych marek: Proama, AmeriGas, Walutomat, PayU i Mustache.

Dołączają oni do długiej listy topowych marek, dla których do tej pory pracowaliśmy, a na której znajdują się m.in. ING TFI, Bankier.pl, Benefit Systems, Orange Polska, Bayer czy Bosch.

Systematyczny rozwój naszej agencji sprawił, że na początku lipca 2015 roku nastąpiło otwarcie biura Whites w Lublinie (więcej informacji: KLIK) i uruchomienie samodzielnej redakcji, dedykowanej kampaniom content marketingowym.

Będzie to szczególnie przydatne przy działaniach dla marki AmeriGas, współlidera w handlu gazem skroplonym w Polsce, dla której prowadzić będziemy całość aktywności online, obejmujących SEO, content i performance marketing.

Dzięki kompleksowej obsłudze SEO pomożemy marce Proama w utrzymaniu pozycji najszybciej rozwijającej się firmy ubezpieczeniowej w Polsce (według Dziennika Ubezpieczeniowego) i sprzedaniu kolejnego miliona ubezpieczeń.

Podobne efekty są celem naszych działań SEO dla platformy wymiany walut Walutomat, na której dzienna wartość transakcji sięga 51 milionów złotych, a ponad 163 tysiące użytkowników wymieniło w ciągu 6 lat aż 10 miliardów złotych.

Dla PayU, lidera na rynku systemów płatności online, będziemy realizować zadania z zakresu SEO, kampanie performance marketingowe skierowane do klientów biznesowych i indywidualnych oraz działania z zakresu analityki i optymalizacji.

Mustache.pl to platforma e-commerce skierowana do projektantów mody, założona przez autorów inicjatywy Yard Sale. Naszym zadaniem jest sprawić, by dzięki white hat SEO oryginalny design i moda stały się jeszcze bardziej zauważalne w wynikach wyszukiwania Google.

Pozyskanie nowych klientów to efekt starannie dopasowanej oferty. Indywidualne podejście do każdego projektu jest jednym z elementów strategii działania Whites. Wysoka jakość obsługi od samego początku jest traktowana przez nas na równi z transparentnością działań i efektywnością kampanii.

Rozszerzanie portfolio Whites przekłada się bezpośrednio na wzrost przychodów, które zwiększyły się o ponad 140% (Q2 2014 w porównaniu do Q2 2015).

 

Otworzyliśmy oddział w Lublinie!

· opublikowano: 08/07/2015

Whites w Lublinie

Od początku lipca w Lublinie działa nasz oddział, który jest w całości dedykowany kampaniom content marketingowym. Realizacją zajmuje się 10 osobowa redakcja, którą kieruje Bożena Rzepecka.

Stworzenie własnej redakcji jest bezpośrednią odpowiedzią na wyraźny wzrost zapotrzebowania klientów agencji na dedykowane usługi z zakresu content marketingu. Stworzenie wyspecjalizowanej redakcji w ramach własnych struktur ma zapewnić możliwość tworzenia treści najwyższej jakości.

Indywidualne podejście do klienta jest jednym z elementów naszej strategii działania. Wysoka jakość obsługi od samego początku jest traktowana na równi z transparentnością działań i efektywnością kampanii.

Klienci doceniają nasze podejście. Rozwój agencji za którym idzie wzrost zatrudnienia jest tego efektem. Inwestycje finansowane są z bieżącej działalności firmy. Już teraz zespół Whites liczy ponad 30 osób. Lubelski oddział będzie dla nas dużym wzmocnieniem – mówi Anna Ałaszkiewicz, dyrektor zarządzająca Whites.

Nowe biuro jest kolejnym etapem naszego rozwoju. Mamy nadzieję, że inwestycje w nową redakcję i zespół content marketingu wzmocni pozycję Whites na rynku i zagwarantuje jeszcze lepszą realizację kampanii.

 

fot. Bartek Barczyk, bartekbarczyk.com

Nowi właściciele oraz program pracowniczy w agencji Whites

· opublikowano: 18/05/2015

Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko

Od kwietnia do obecnych właścicieli Whites – założyciela, Macieja Woźniaka i spółki NextWeb Media, dołączyły dwie nowe osoby: Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko. Nowi współwłaściciele wykupili udziały w spółce po preferencyjnej cenie.

Anna Ałaszkiewicz to Dyrektor Zarządzająca agencji. Z Whites związana jest od lipca zeszłego roku, wcześniej była szefową marketingu w Gazeta.pl oraz członkiem zarządu spółki Trader (Agora S.A.)

Łukasz Żytko był jednym z pierwszych pracowników Whites, specjalizuje się w White Hat SEO, a obecnie zajmuje w agencji stanowisko szefa działu SEO i analiz.

Ludzie są największą wartością naszej firmy. Dołączenie kolejnych partnerów  do spółki to naturalny etap. Wynika on z naszej wizji prowadzenia biznesu. Wierzymy w partnerskie i uczciwe podejście, zarówno do klientów jak i pracowników firmy” – mówi Prezes Whites, Maciej Woźniak.

Dodatkowo agencja Whites wprowadza program pracowniczy – możliwość uzyskania opcji na udziały w spółce przez jej najbardziej wartościowych pracowników.

„Przeznaczyliśmy pulę udziałów dla obecnych i przyszłych pracowników Whites. Chcemy przyciągać i zatrzymywać najlepszych specjalistów. Pozwoli nam to oferować najwyższą jakość usług dla naszych klientów” – wyjaśnia Jakub Zieliński, Wiceprezes Whites.

Agencja Whites jest jednym z liderów wśród firm specjalizujących się w tzw. White Hat SEO. Wspierając swoich klientów w budowaniu widoczności w internecie, wykorzystuje także content marketing i działania typu PPC. Wśród klientów agencji znajdują się m.in. Orange, Bayer, Bosch, Norauto, Benefit System, Brief, Bankier.pl, AmeriGas, PayU, ABCzdrowie.pl.

Whites <3 Internet

· opublikowano: 13/02/2015

Walentynkowa Infografika od Agencji Whites.

W tym roku na Walentynki piszemy o miłości nieco inaczej i z przymrużeniem oka.

Zapraszamy do lektury!

Infografika walentynki Whites

 

 

SEO ma przyszłość!

· opublikowano: 26/01/2015

Ostatnio w sieci można znaleźć wiele gorliwych dyskusji na temat, czy SEO umiera?

1.

W zasadzie wielu ekspertów twierdzi, że tak i to od kilku lat, ale tak na prawdę wciąż ma się dobrze. My na to pytanie odpowiadamy  stwierdzeniem Randa Fishkina ” Google przekierowuje 10 razy więcej ruchu do serwisów internetowych niż Facebook” .

Czy SEO umiera?

SEO umiera?

(Źródło: htp://whts.pl/byeseo)

2.

Wygląda na to, że SEO jeszcze długo będzie kluczem do sukcesu. Leady pozyskiwane z SEO osiągają współczynnik konwersji na poziomie 14,6%. Leady pochodzące z outbound marketingu jedynie 1,7%.

SEO nie daje rady?

SEO nie daje rady?

(Źr. http://whts.pl/phi)

3.

Nasuwa to konkretne wnioski. SEO może być skuteczne. To tylko kwestia odpowiedniej strategii. 57% dużych firm zwiększyło w ostatnim roku efektywność SEO. Spadek efektywności SEO deklaruje jedynie 2% firm.

SEO ma przyszłość!

SEO ma przyszłość!

(Źr. http://whts.pl/efekt)

4. 

SEO sprzedaje – nie dajcie sobie wmówić, że jest inaczej! 44% zakupów online zaczyna się od przeglądarki internetowej. 

SEO sprzedaje!

SEO sprzedaje!

(Żr: http://whts.pl/zakupy)

 5.

 59% konsumentów wykorzystuje Google do znalezienia lokalnego biznesu,  póki tak będzie, moc SEO na pewno nie osłabnie!

SEO rządzi

SEO rządzi

(Źr. http://whts.pl/rulez)

6. 

Cytując klasyka: „Siłaaaa!” Kolenjy dowody na to, że SEO nadal ma się dobrze to fakt, że 80% mobilnych generuje sprzedaż.

SEO ma siłę!

SEO ma siłę!

 (Źr: http://whts.pl/mobile)

7. 

Kończąc nasz krótki cykl o SEO, 71% przejść na stronę internetową z wyników wyszukiwania to przekierowania ograniczone.

SEO górą

(Źr: http://whts.pl/organic)