Analityka online

Kluczem stałych wzrostów w sektorze e-commerce jest ciągła optymalizacja oraz nieustanne dostosowywanie się do zmieniających się w Internecie trendów i kanałów komunikacji. Wygrywają Ci, którzy potrafią wychwytywać owe zmiany, tworząc unikalne, niepowtarzalne rozwiązania, oferując swoim użytkownikom to, czego rzeczywiście mogą oni potrzebować. Dlatego właśnie warto trzymać rękę na pulsie, poświęcając odpowiedni czas analizie danych.

Zapewniamy m.in.:

  • Analizę optymalizacyjną serwisu.
  • Analizę fraz kluczowych.
  • Analizę konkurencji.
  • Analizę linków zewnętrznych.
  • Migrację serwisu.
  • Zaawansowaną konfigurację Google Analytics.
  • Optymalizację współczynnika konwersji.
  • Analizę jakości ruchu w serwisie.
  • Analizę użyteczności serwisu.

Optymalizacja konwersji

  • Na każde 92 zł wydane na pozyskanie użytkowników jedynie 1 zł jest inwestowane w konwertowanie ich w klientów.

  • Dodanie strzałki do przycisku call to action może zwiększyć Conversion Rate nawet o 20%.

  • Badania wskazują, że zmiana przycisku z zielonego na czerwony może zwiększyć współczynnik konwersji o 21%.

  • Trzy na pięć firm przebadanych przez eConsultancy deklaruje, że wykorzystuje testy A/B.